Pictures by Guru

2014-06-11
23:00:45

Kan det vara slut nu?
Jäklar! Dags att damma av den här bloggen igen.Det var evigheter sen jag skrev,fotade eller gjorde något annat än jobba,flänga runt och slita ut kropp och hjärna. Jobb,fotboll(för barnen),andra saker,en släkting som har dött,begravning.En hel del tunga saker. Roliga saker har har också tagit plats i den allmänna röran.Bandet har spelat två gånger.Vi har skaffat en ny image.I dag har barnen haft avslutning.Lowe slutade sexårs,Teddy slutade sjuan och Molly gick ut nian.Nu kanske livet saktar ner lite så jag hinner med igen.Eller, man kan ju alltid hoppas :)
Min vackra dotter.
Liten/stor kille på sin första avslutning.
Traditionsenligt ballongsläpp.
Projekt soffa av lastpallar har påbörjats
 
och avslutades.Jag snickrade ,Avell sydde.Jag och Lowe målade.
Jag ,Teddy och Lowe var på fotboll.Kul tyckte vi allihopa,så nu har jag två övertygade Hammarbyare hemma.
En del av nya imagen.
Göta källare backstage.
En liten teckning.

En annan.

Och lite till.
The making.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: