Pictures by Guru

2014-09-27
23:40:23

Tyresta,Höst och lugnet före stormen
Hallå igen!
Nu var det ett tag sen igen men det har varit lite väl mycket liv som har kommit emellan.
I dag fick jag och Avell lite tid över och åkte ut till Tyresta nationalpark. Inga barn ville eller kunde följa med så vi fick åka själva.
Det blev några bilder i alla fall,det har inte fotats så mycket sen Prag. Jo,Avell plåtade Skellington inför nya singeln förrförra helgen. Förra helgen var Peter här och tatuerade mig,Avell plus två till.Ugglan blev färdig den här gången,Yay!  Men i dag var det naturfoto.Där vi var ser man spår efter bävrar. Bävrarna själva såg man dock inte till , däremot såg vi orm och ekorre. Nu,lite bilder.
Så till nästa gång.....
 
Först en bild från Skellington plåtningen. Ej officiell måste tilläggas. Avell har tagit den.
Tatuering! Från Instagram.
Här är mitt lilla Blairwitchprojekt på jobbet.I skogen dit vi brukar gå med sexåringarna har jag satt en liten skulptur som jag täljt.Nu kollar vi den varje vecka när vi går dit om något har hänt eller om den ens finns kvar.
Trollskog
Och Avell
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: