Pictures by Guru

2014-10-30
23:38:33

Kalas och skogen som försvann
Halloween i morgon!
Den årliga pumpan är karvad.En massa teckningar med pumpor är gjorda på jobbet.Godiset är inköpt.
Jag,Avell och småkillarna tog en promenad där vår skog låg innan dom började bygga hus där. Vi tog en tur ner till ängen som faktiskt finns kvar.Den känns inte lika avkopplande som när det fanns en riktig skog runt.Man ser inte husen men man vet att skogen bara är ett skal. När jag blir miljonär ska jag köpa ett hus i en riktig skog.Några bilder blev det i alla fall.Jag slänger in en bild från Milles kalas på Andys lekland.Blandad kompott.
Ciao.
Mille på Andys.
Ängen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: zeb

Häftiga bilder! :)

Svar: Tack!
Guru

2014-10-30 @ 23:55:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: