Pictures by Guru

2015-08-24
00:17:06

Life goes on
Hej igen.Inte så länge sen faktiskt.Ännu en arbetsvecka.Ungarna har börjat skolan.Alla fyra som är inne i skolsystemet.Avell har börjat jobba.Jag har lyckats repa,en gång i alla fall.Lowe spelade cup förra helgen.Vinst varje match.Den här helgen var vi på landet.Varmt på dagen,otrolig stjärnhimmel på natten.Jag experimenterade lite med strålkastare och lång exponering i går natt nere på tomten.Det knakade i buskarna och skogen runt omkring mig.Jag försökte fota och hålla koll på farbror grävling och fru vildsvin som sägs hålla till i trakten.Jag såg inga djur men hörde några.Nu väntar ännu en vecka.Får se hur den blir.Må gott allihop,det tänker jag försöka med i alla fall.
Nu
Bilder
Lowe,segraren!
Egenodlade morötter.
 
En liten rackare som inte lyckades gå hem i tid.
Avdelningen konstnärliga bilder.
 
 
Stjärnhimmel.
Otroligt många stjärnor.Så många brukar man inte se i stan.
Experiment bilder
 
 
 
Känns tryggt att veta att det läskigaste som smyger omkring i mörkret är jag.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: