Pictures by Guru

2014-11-01
22:33:00

Dias de los muertos
Jaha,då lyckades jag försämra ryggen lite till.Den har gjort ont sen i somras men hade blivit bättre senaste månaden.Förra veckan när vi fixade på baksidan blev den sämre och i dag knäckte jag till den igen och den känns som när den var som sämst.Men livet fortsätter ju ändå,ända tills det är slut.En "smidig"övergång till vilken dag det är.Allhelgona afton eller Dia de los muertos, i Mexico i alla fall.Jag och Molly skjutsade William till Vendelsö och passade på att åka till Skogskyrkogården och sätta ett par ljus.Vi satte ljus på min farfars grav,eller rättare sagt, Fallens och Lundgrens familjegrav. Sen satte vi ljus i minneslunden för min gudmor,mammas kusin.Vackert som vanligt men alldeles för mycket folk.Korvförsäljare överallt och folk som hade parkerat ända ner till Daisys hamburgare.Jag tog några bilder med Avells 50mm objektiv. Ni får bedöma resultatet. Ha en lugn Allhelgona.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: