Pictures by Guru

2014-10-28
21:52:33

Lång dags färd mot natt ....eller också inte
Nu blev det sådär länge sen igen.En liten son som inte vill gå till skolan tar mycket tid och kraft.Dessutom en sönderstressad Avell så är väl inte livet på topp just nu.Jag hinner och orkar inte repa med bandet heller.Dåligt med pengar blir det ju också med föräldradagar för att kunna vara i skolan och Avell sjukskriven.Glädjeämnen är dock att jag har målat och tecknat mer än på länge.Jag försöker också ta med kameran så ofta jag kan.Jag kortade ner redigeringstiden idag genom att ta bilder i monochromt läge och lägga in bilderna i iPaden direkt.Smidigt men kanske inte lika bra kvalitet. Lowe ville att vi skulle ta fram en gitarrförstärkare för att han ville "spela gitarr på riktigt". Så det gjorde vi.Det blev ett par bilder.Mille har fyllt fem år sjuttonde oktober.Vi firade hemma,dagen efter på Andys lekland med Milles kompis och med släkten på söndagen.Nu är det dags för några bilder.Väl mött någon annan dag.
Lowe spelar gitarr.
Mille testade också.
Min gamla Laney förstärkare. Inköpt hos förstärkardoktorn sent åttiotal.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: