Pictures by Guru

2015-08-14
21:05:34

Skepparholmen,semestern och havet
Hej!
Jag skrev ett inlägg för ett par dagar sen som försvann.Förargligt.
Nu gör jag ett nytt försök, med redigerade bilder ,det hade jag inte förra gången.
Jobbet har börjat igen.Eller , jobbet har alltid varit där men jag har inte jobbat.Semestern är slut,allvaret börjar.
På jobbet har vi varit på konferens tisdag och onsdag på Skepparholmen i Nacka . Föreläsningar,planering,grupparbeten.
Det blev lite tid över att göra annat.Tisdag kväll när vi väntade på middag gick jag och två kollegor och fotade lite.
Konferensstället ligger i Nacka vid leden där färjornaa går. Fin natur,lite fåglar,mycket färjor.
Blev några okej bilder.
Minsting har börjat 6-års.Lite större börjar tvåan på måndag.De ännu större börjar nian,andra ring och störst fortsätter att jobba.
Nu lite bildvisning.Jag valde att plåta några bilder i svartvitt från början.Sen fixade jag dem i Lightroom.
Det känns bra att begränsa sig själv ibland.Man får tänka lite annorlunda . Bra för kreativiteten.
 
Eken på åkern utanför vår tomt på landet i Hållsta.
 
 
 
 
Mille lärde sig cykla på landet.Det tog ett par dar.
 
Lowe har cyklat sen han var tre.
 
 
Såpbubbelkul.
 
 
 
 Skepparholmens svanar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Drivved

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: