Pictures by Guru

2015-09-07
01:18:44

Snuvig Lowe och Burnt out punks
En jobbig vecka bakom,en jobbig vecka framför.Mille har varit förkyld hela veckan och nu verkar det vara Lowes tur.Den här helgen har vi rensat hemma.Kläder,möbler,lampor,hyllor,böcker,allt möjligt.Jag får hjärnblödning av bara tanken på att rensa grejjer. Avell och jag har bråkat om det.Jag är inte arg på henne egentligen men hon blir så hetsig och jag känner mig så anti.Ja,ja vi har rett upp det nu som vi alltid gör.I går,efter en del rensning så åkte jag,Molly och Lowe in till Rålambshovsparken för att se en eldshow med Burnt out punks.Jag vet inte så mycket om dom men det var en rätt cool show! Eldkastare,trapets,humor,akrobatik,motorcykel,motorsågsjonglering och en del annat.Lowe ställde en miljon frågor och trots snuva orkade han hela showen plus ett par varv i lekparken efteråt.Vi tog en korv och kaffe och sen åkte vi hem.Nu laddar jag inför en vecka med kvällsmöte och annat elände genom att redigera bilder och blogga mitt i natten.På lördag spelar Tommy Jee of Skellington covers med Wannabes på Copperfields.Ska försöka gå och se det.Vanligtvis ser jag ju honom spela från samma scen:)
Nu till lite bilder jag tog igår.Det var ganska mörkt med eldsken och explosioner.Det är alltid svårt att fota.Vi satt dessutom ganska långt bort så jag använde telet.
Ni får se själva.
Må gott
Lowe var mycket imponerad av bron.
I väntan på showen.
Let the show begin....wait,where is the permission?
Fuck it!
 
 
 
En hel del Mad Max-stämning.
 
 
 
Säkerhetschefen blev straffad med elektriska stolen.
 
Houdini!
 
 
 
Brinnande motorsågar!
Polisen kom förbi.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: