Pictures by Guru

2014-01-07
22:52:40

Slut på ledigt,back to hell
Jaha,nu börjar allvaret igen. Suck! Vi har städat och rensat i två dagar,igår åt vi middag hos min pappa i Norrtälje. Efter att vi kommit hem och lagt smågrisarna började jag städa av mina grejjor.Klockan hann bli halv fyra innan jag somnade,och sen upp halv sex. Man var lite seg i dag,speciellt som vi bara har suttit och pratat i dag på jobbet.Nästan alla skolor har studiedag idag. Efter jobbet var jag på Ikea,Biltema och några andra ställen och sen fixade jag och de äldre barnen deras SL-kort.Jag hann inte med att repa idag.Det kanske lugnar ner sig snart.Hoppas,annars kommer jag att få hjärnblödning eller magsår eller nåt.Inte mycket bilder nu(se ovan).Men,ett par har jag.Håll till godo.
Dagens fototema: Sne.

Lowe och Mille i går morse.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: