Pictures by Guru

2014-02-24
21:51:50

Gitarr,gym och foto
Första dan på sportlovet.Inte så att jag är ledig eller så ,fritids är ju viktigt när skolan inte är igång och alla har väl inte råd att åka till fjälls :) Några bilder har jag fått till idag.Fototemat var  "genom" och när jag stängde fritids strax före 18 så tog jag några bilder innan jag gick.Fick till två olika motiv så att jag kunde välja.Kul att fota lite. I helgen skaffade jag och Avell gymkort på ett nyöppnat gym i trakten.Nu ska det rustas för ålderdomen! Jag vill fortfarande rocka när jag blir gammal :) Jag råkade också vinna en auktion på Tradera. Så förhoppningsvis har jag en trevlig gitarr till i samlingen snart.Vi får se om den är bra eller inte.Annars får den hänga på väggen och vara fin( se tidigare inlägg). Nu, bilder!
Fototema: genom
Jag la mobilen med lampa på bakom en vas och fotade.
Det ser ut som något avancerat undervattensfoto men är blomstjälkar i en vas.
En bild på skolan som jag jobbar i.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: