Pictures by Guru

2014-08-17
22:59:33

Nu kör vi,som chefen sa eller varför måste man jobba
Eoner sen jag skrev något senast. Bra sommar? Jo tack! Jobbigt att börja jobba? Jo tack!! Jag slänger upp några bilder från sommaren.Från hemma och Furuvik. Nu ska jag försöka skriva lite oftare.Jag har redigerat några bilder i lightroom. Blir ju väldigt mycket bättre svartvita bilder i LR. Just det,några bilder är ju från Skeviks gård också. Vi hade två planeringsdagar där. Det ligger på Värmdö. Nu, ta daa. Bilder!
Utsikt från utematplatsen på Skeviks gård.
En fjäril i regnvädret tidigare i Juli.
Skevik
Skevik
Skevik
Avell

Avell och Lowe,Lowe börjar ettan i morgon.
Jag från Göta Källare i Juni.Ett ganska bra gig sa dom som hörde.

Furuvik
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: