Pictures by Guru

2013-09-06
01:09:44

Prag,porträtt och pilsner
 
 
Tillbaka från Prag i måndags! Giget gick bra trots en del strul. När vi kom till stället hade dom bara en liten gitarr förstärkare. Vi fick ingen fart i den så vi lyckades låna en distpedal,jag hade min med mig,och lina den in i mixerbordet.Man gör egentligen inte så men nöden har ingen lag. Folk sa att ljudet var ok i alla fall. Vi har chans på fler gig i Tjeckien.Resten av tiden där var rock`n´roll-liv. Vi drack otroligt mycket öl (bäst öl i världen),drinkar,whiskey,bourbon,shots,you name it! Vi brukade komma till lägenheten runt 8 på morgonen. Vi såg många kul klubbar och pubar och restauranger. Lite mindre av stan,i alla fall i dagsljus.Micke,som fyllde år och som var anledningen till att vi fixade gig i Prag,var en otrolig värd och guide. Tack Micke! Jag har inte redigerat alla bilder än men jag startar med några porträtt. Jag skriver snart igen och kommer med fler bilder.Väl mött!
Sångare i morronljus.C:a kl 8 på morgonen innan vi gick och la sig.
 
Stefan trummis på Arlanda. Obs! bilderna är inte i kronologisk ordning.
Jocke och Tommy stämmer lånade instrument. Det visade sig att bara min gitarr höll måtten så vi lånade gitarr och bas från tjeckiska bandet Bitch`n´chips.
 
Min gitarr.
 
 
 
Födelsedagsbarnet Micke!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: