Pictures by Guru

2013-09-08
12:30:22

Prag by day and night
Hej igen. Värsta veckan hitills. Jag kom hem i måndags,föräldramöte på jobbet i tisdags och personalmöte i torsdags kväll.Däremellan har det varit fotbollsträningar och livet i övrigt.Det sliter lite på mig och övrig familj. Jag är alltid borta på jobbet,repningar,fotbollsträningar,handla osv och Avell är alltid hemma på jobbet och kör inte bil och kommer ingenstans.Alltså,när jag kommer hem vill jag vara hemma och hon vill åka någonstans när jag är hemma. Svår situation.Hon blir arg på mig för att jag inte vill göra något fast jag tycker jag gör något hela tiden.Nu kommer några fler Prag-bilder.Förra inlägget var porträtten,nu tänkte jag visa några av husen.Husen i Prag är fantastiskt vackra men förfallna.Jag tror att det inte underhölls under kommunist-tiden.När vi var där under helgen var det massor av renoveringar på gång.Fasader,gatstenar,statyer,målning osv. så,varsågoda!
Det här är huset mittemot där vi bodde.
Det här var också på vår gata.
Det här var baksidan.Det lilla rosa huset listade vi aldrig ut vad det var för något.
Här bodde Micke.
Kyrkan vid hållplats Albertov.
Någon vädrade sina skor tvärsöver gatan.
Pragborgen
Lite gryniga bilder men det var förbaskat mörkt.Det var mest statyer och byggnader som var upplysta.
Prag från Pragborgen.
Det kommer fler bilder senare men jag har inte hunnit redigera fler.Det finns en del fest och ätbilder också men det blir en senare fråga.
 

Kommentarer:
#1: Viktoria

Jättefina bilder älskling! ♥

2013-09-08 @ 13:14:20
#2: Anonym

Jag har typ två bilder. En på en kyrka och Cloak of Conscience reste är fyllebilder. Jo ett på Tram (Spårvagnen) också.

Svar: Jag har ett par på spårvagnen också.
Guru

2013-09-08 @ 18:06:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: