Pictures by Guru

2013-09-28
19:44:58

Helg,Ikea och få fototillfällen
Idag har jag inget speciellt.Vi har varit på Ikea.Vi kom ganska lindrigt undan.Vi fick behärska oss lite.Lowe är sjuk och pendlar mellan att yra och boosta när alvedonen verkar.Jag trodde det skulle bli bra fotoväder i dag.Solen sken in genom fönstret och jag sa till Avell att jag ville gå ut och fota höst.Det har jag inte hunnit än.Sen blev det regn och mulet.Jag har i alla fall lyckats med fotogruppen några gånger den här veckan.Tyvärr några mobilbilder men några med riktiga kameran också.Jag har inte så mycket annat så håll till godo.
Gårdagens tema: värme.
Dagens tema:perspektiv.
En bild från i morse på våra tomater som ligger och mognar i köksfönstret.
En bild från samma tillfälle som perspektivbilden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: