Pictures by Guru

2013-10-23
21:32:56

Tema,höst och krockar
Hallå,hallå!
Det har inte blivit mycket bilder den här veckan inte.Bara ett par till fotogruppen på facebook.Nya spelningar på gång med bandet ,9/11 på Copperfields och 14/12 på ROQ.Det rullar på.Det är kul med några spelningar då och då så man inte tappar formen.Annars fortsätter inspelningen av nya plattan.I övrigt är det höst med mörker,sjuka barn och regn. som vanligt alltså.Nu,ett par bilder.
Tema : Bakom.
Tema : Trasig.
Den avspelade strängen från i lördags :)
 
 
 
 
Någon har glömt handbromsen?Jag såg det här på parkeringen en bit från jobbet där jag brukar parkera.Jag var på väg hem och kunde nästan inte komma ut. Sen såg jag det här i Farsta på väg hem .Taget med mobilen,övriga bilder med min Canon.
Krock?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: