Pictures by Guru

2013-10-20
16:25:40

Metal,brustna strängar och brinnande högtalare
Helt okej helg.Igår spelade vi med EPA och Torch på Rocks på Mariatorget i Stockholm.Kul spelning fast det var en del strul.I första låten,första versen gick A-strängen på gitarren.Som tur var hade min gitarrkollega i Skellington med sig en reservgitarr.Första gången jag spelar av en sträng på scen och första gången han har med sig en extragitarr.Flax! Senare under giget började en monitor brinna!Men det var lugnt,ingen dog.Resten gick bra.När EPA spelade hade jag min kamera backstage som man inte kom åt utan att störa bandet på scen.Avell fotade däremot.Kolla in hennes blogg.Torch,som spelade efter oss hann jag med att fota.Det blev ganska bra bilder.Bra ljus på scen.Vi kom hem vid fyratiden i morse och är lite sega idag.Vi kunde inte plocka med oss förstärkare och gitarrer och sånt förrän stället stängde vid tre och sen skjutsade vi hem Jocke gitarr med fru.Nu på förmiddgen har suttit och redigerat bilder och läst facebook kommentarer.Det lär inte hända så mycket idag.Vi tar disken,lite dammsugning och handling inför veckan,men Maxi har öppet till tio i kväll:) Det känns som om jag är bakis fast jag inte drack något igår.Det kan iofs bero på att jag vaknade med feber i går morse och sen stod på scen.Man är svettig som efter ett träningspass efter ett gig.Mycket headbanging och så :) Nu kommer lite bilder från igår.Ha en bra vecka.

De här två bilderna har Avell tagit med min kamera.Det är Jac och Tommy från Skellington och Marcus som också hjälpte till att sjunga Devils playground.
 
Torch!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: