Pictures by Guru

2013-10-26
13:42:21

Få men bra bilder
Det här med att inte ha så många bilder börjar bli en dålig vana.Jag får jobba lite med det :) Men det är svårt med tiden och det är svårt att hitta en massa roliga bilder i vardagen.Jag försöker ofta att plåta på väg till eller i från jobbet.Ser ni någon som sliter upp en kamera vid rödljusen kan det vara jag.Jag vet inte hur vanligt det är:)
Här kommer några bilder från veckan.Jag fortsätter med underliga trafik och parkerings situationer.Mest av en slump.Dottern har haft halloweenfirande på skolan,jag och Avell har varit på en kompis vernissage.Avell har bilder på det.Nästa vecka är det höstlov.Brukar vara lite lugnare på fritids.Spelning på gång 9:e november.Våra tjeckiska kompisar från Bitch´n´Chips kommer till Stockholm då.Kan bli minnesvärt.Dom är rätt bra på att festa:)
Nu,bilder!

Molly som Alice i underlandet.Hon har färgat klänning och sytt förkläde och varit jätteduktig.
Schysst parkering!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: