Pictures by Guru

2013-11-10
15:39:00

Hårdrock,tatueringar och familjemys
Intressant dag igår.Två vänner och musikerkollegor från Tjeckiens bästa band,Bitch & Chips,kom hem till oss.Peter Kizz skulle tatuera mig och Avell.David höll oss sällskap under tiden.Även sångaren i Skellington (mitt band) var med. Det var lite tidspressat eftersom Skellington hade en spelning på kvällen på Copperfields.Avell fick sin först och sen jag.En mycket trevlig eftermiddag.Lite besvärligt att vara inplastad när man ska stå på scen men skinnjackan fick vara på hela spelningen.Varmt men coolt:)
Peter,Avell,David till höger och Jac i mitten.
Avells färdiga.
Det här är min. Fortsättning följer nästa gång Peter kommer till Stockholm(eller jag åker till Prag).Avell tog bilden på min arm.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: