Pictures by Guru

2013-12-06
22:04:11

Luciaträning,svartvitt och snö
Skönt att arbetsveckan är slut nu!Den har varit lite slitig då min kollega först vabbade och sen blev sjuk själv.Alltså , Luciaträning med 6-åringar,själv,är ingen barnlek! Men I ett hus vid skogens slut och pepparkaksgubbarna börjar svänga! "mina" barn är skitduktiga på musik.De hänger med direkt när man ändrar kompet på gitarren och man ser på dem när det svänger.Alla börjar röra på sig! Ray Charles har ingen chans! Det här kan bli ett roligt Luciatåg.Fotandet har inte blivit så mycket med. Sol-fan går ju inte upp vissa dar! Ett par bilder har det blivit i alla fall fast bara till fotogruppen.Jag såg att de två bilder jag har lagt upp den här veckan var svartvita.Jag passar på att lägga upp några gamla svartvita bilder,som ett litet tema liksom. Enjoy.

Fototema : klack
Fototema : skruv
Nästan svartvitt i alla fall:)
Jag har bara sparat de blå detaljerna.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: