Pictures by Guru

2013-12-26
23:37:56

Julrush och bandbilder
Nu var det länge sen! Jag har inte tagit en enda bild under julafton,eller i alla fall inte med min kamera.Avell har några bilder,kolla in här!Jag och bandet tog några nya bilder med Stefan Trummis.Vi hade inga bilder med honom och vi behövde skicka iväg bilder till olika ställen.Jag tog med kamera,stativ och och trådlös utlösare.Jag ställde upp bandet och ställde in skärpan och ljus,sen smet jag in på plats och tog bilden.Funkade hyfsat.Fredagen hade jag ledigt.Avell hade en tid i stan och jag skjutsade.Inte så farligt med med folk med tanke på att det var den 20:dec.Vi hann med ett café besök innan.Så,lite ströbilder från stan och ett par bandbilder får ni se.Jag kan inte visa alla bandbilder men den första oficiella och ett par till kan jag visa.God fortsättning och gott nytt år om vi inte ses.
Några bilder från Stockholms city.
Den nya oficiella bilden av Skellington!
Reflektionen av en basist.
Stefan och Jacferatu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: