Pictures by Guru

2013-12-29
22:23:04

Fjäriln vingad
I dag har vi alla fall gjort något!I går fyllde William 20 år.Tumult missförstånd och elände.Jag hoppas att han tyckte det blev ok ändå till slut.Men idag åkte jag,Avell och småkillarna till Fjärilshuset i Haga. Jag har aldrig varit där förut,vad jag kan komma ihåg ialla fall. Vackert och roligt fast grabbarna hade lite bråttom.De försökte springa igenom allt så vi hejdade dom och sen tog vi ett varv till innan vi fikade och åkte hem.Hajarna och koifiskarna var favoriter.Mille träffade en fjäril som inte ville lämna honom.Han ville ha den som husdjur. Imorgon är det jobb igen.Sista jobbardagen på året.Häpp! Nu lite bilder.
Mille klappade fiskarna.
Lowe var lite fundersam.
Mille och hans fjärilskompis.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: