Pictures by Guru

2013-08-26
01:43:37

Åva,feber och en simmande orm
Jag skrev förut att jag skulle lägga upp fler motorcykelbilder men det får bli nästa gång.Vi bestämde oss för att ta en bilpromenad ut mot Dalarö.Vi kom aldrig så långt utan vi svängde av mot Åva.Jag har varit på Högstabanan och sett en kompis köra crosscart och jag har varit på Åva gård med jobbet på bondgårdsbesök men inte längre.Därför ville vi utforska vad som kom sen.Jag,Avell,Lowe och Mille,som hade lite feber,åkte.De större ville inte följa med eller hade inte vaknat.Mille snorade lite och var varm men,som barn ofta har,hade överskottsenergi.Vi satte på film i bilen så var de nöjda.Vi skulle också ta lite nya bilder på Avell som hon ska använda som profilbild och sånt.Jag får alltid skäll för att jag inte dirigerar tillräckligt eller ser detaljer när jag fotar henne.Men jag är bättre på någon slags reportagebilder och ögonblicksbilder.Dessutom tycker jag att hon är vacker fast inte hon tycker det.Vi stannade och gick på ett fält och tittade på djur och gick och tittade på båtar nere vid vattnet.På hemvägen åkte vi in på en väg där det stod,Tyresta nationalpark och en fornminnesskylt.Vi gick en liten bit och såg en orm i vattnet,fjärilar och jättefin natur.Vi kom överens att vi måste göra en lite seriösare utflykt dit senare i höst.Nu får det bli lite bilder från utflykten.Det är rätt sent men jag kanske kan vila lite på dan eftersom jag vabbar Mille.Trevlig Måndag på er!
Den här hittde jag på baksidan i morse.

Den lilla killen på det stora fältet.
Någon slags mast nere i båthamnen.

Lowe älskar båtar.När vi sa att vi skulle gå sa han:Nej,jag har inte tittat färdigt än.När han uttryckte det så bra fick han som han ville.
Mille gillar också båtar.
Lowe fick sköta Avells kamera ett tag.Han ser rätt proffsig ut.

Och den här tjejen är min!
Den simmande ormen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: