Pictures by Guru

2014-09-12
17:14:00

Prag,de sista redigerade
Jag ångar på med flera bilder.Jag måste få dom ur systemet nu:) Är hemma och vabbar idag så jag har lite tid över till sånt här. Slutsnackat,nu till bilderna.
Det fanns en del gatuartister,framför allt i Gamla stan.
Rätt coola instrument! Säckpipa och någon typ av gitarr eller luta.Killen i röda skjortan har ett tvåhalsat instrument.
 
Avell var med förstås.Här på hotellet.Inredningen gick i orange och brunt.Cool 70-tals känsla men alla fick lite konstig ansiktsfärg,så därför svartvitt foto.

Avell på Hardrock i Prague där vi drack ett par drinkar(jag drack öl).Den här bilden är före drinkarna kom in måste jag tillägga.
 
Här åt vi på Pivovarsky Klub.Peter Kizz (på kortsidan) föreslog lunch där om vi ville äta tjeckisk mat.Jocke,Veronica och Avell var med.Peter spelar trummor i tjeckiska bandet Bitch N Chips.Han är också den som har tatuerat mig,Avell,Jocke och Veronica.Mycket duktig.Jocke och Jag spelar gitarr i Skellington.Alla "familjeband" klara?

Avell och Jac(sångare i Skellington) när vi gick från Gamla stan mot vårt hotell och gallerian i Andel.
 
Efter Avell hade fått sin tatuering av Peter(se tidigare inlägg) gick vi genom en park,högt upp bredvid floden.Peter ville visa några bra utsiktsställen. Tyvärr så var det väl inte bästa skärpan på bilderna men man får en idè om hur det såg ut.

Kristallgitarren på Hardrock.
Avells marguerita på Hardrock. OBS! Konstfoto:)

Tram by night.
 

Jag tror att det är operahuset som syns till höger.
Den blåa hästen får avsluta. De här är de sista redigerade bilderna jag har.Det finns fler bilder men vi får se om dom dyker upp här.
Trevlig helg!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: