Pictures by Guru

2014-09-11
17:37:35

Prag i backspegeln.
Hej från Sverige den här gången.Jag har just redigerat några bilder från Pragresan.Det är bäst att lägga upp dom nu annars ligger dom bara i datorn och ingen får se dom(hmmm,många dom). Jag har behövt göra en del redigering i Lightroom för många av stadsbilderna var så disiga så byggnader längre bort försvann. Annars så längtar man tllbaks ganska mycket när jobbet,vabben och sånt sätter igång igen. Fett trött på vardagen! Redan!
Nu ska jag tråka ut er med bilder istället för snack.Håll till godo!
90 % av alla byggnader har skulpurer och ornament.
En "Tram" på väg över bron.
Många konstverk på stan.

Gravida kvinnan.
 
Han poserade  lite när jag höjde kameran,och den stora killen också.
  
Jag får spara några bilder till nästa gång,annars hinner ni väl somna:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: