Pictures by Guru

2014-04-18
13:39:42

Nya gitarrer,påskägg och har ingen aning om vart tiden tar vägen
Första gången på två veckor som jag öppnar datorn.Inte så många bilder heller.Bara jobba,träna ,repa.Giget på Stampen blev inställt.Nästa spelning blir 19:e Maj på Göta källare.Nästa efter det blir 31:a Maj på Copperfields så det finns mycket att se fram emot. Jag tänkte visa mina nya gitarrer.Två stycken på ganska kort tid.Men det var typ 20 år sen jag köpta en gitarr innan det så det är väl inte så farligt.Lite blandade bilder idag.Jag tar det som finns i kameran.
                                                       Glad påsk på er!
Jag kommer inte ens ihåg var eller när jag tog den här bilden.
Påskägg som vi fick av jobbet.Gott godis men själva ägget var nog finast.
Les Paul modell av ett billighetsmärke,men den känns bra att spela på och låter bra när man spelar in.
Epiphone Les Paul Special."Bättre" märke.Gibsons budgetmärke/systerbolag.Skön att spela på och låter bra vid inspelning.Tillsammans kostade dom en tiondel av min mest använda gitarr! Fynd tycker jag.
Min inspelningsutrustning just nu. iRIG,Garageband för iPhone,diverse appar plus valfria gitarrer.Man måste inte enns ha egna instrument men jag föredrar verkligen att använda riktiga gitarrer.Bas,stråkar och keyboards har jag lagt med Garageband men gitarrerna har jag ett speciellt förhållande till :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: