Pictures by Guru

2014-04-06
01:01:09

18 år,3år och trerätters på Sätra brunn
Nu var det en evighet sen!Varje gång har jag skrivit att det är mycket att göra,men det är ju det! Gymmet 3 ggr i veckan,repa 2 ggr i veckan,kvällsmöten,fotbollsträningar och annat.Det händer lite med musiken just nu.Vi har flera spelningar bokade nu i vår.Roligt.Jag har också köpt en iRIG som gör det möjligt att spela in gitarr med mobilen.Eftersom jag har en iPHONE (Apple) så finns inspelningsprogrammet Garageband tillängligt.Sena nätter blir det! Jag har också "råkat" vinna två gitarrer på Tradera.Två Les Paul modeller.Det gör det ännu roligare att sitta uppe på nätterna :) Den trettionde mars firade jag och Avell vår tredje bröllopsdag och 18 år tillsammans.Det gjorde vi genom att åka bort på spa. Sova utan barn i sängen,trerätters middag med vin,afternoon tea,frukost,lunch och fri tillgång till bassäng,ångbastu,jacuzzi,bastu och gym.Man känner sig både bortskämd och nyttig!Vi åkte till Sätra brunn i närheten av Sala.Många gamla byggnader,och sånt gillar jag.Brunnen,som egentligen är flera källor, har anor sedan år 1700.Folk har åkt dit och druckit vattnet där i över 300 år! Vi drack också vattnet men tyckte väl inte att det var något speciellt.Vi hade ialla fall en väldigt bra vistelse där. Jag tog en del bilder men det var ganska späckat schema så fotograferingen fick komma i andra hand,Avell tog en del bilder också,såklart. Bilder på gitarrerna kommer någon annan gång och kanske bilder från när vi spelade med Nattas på Medusa också.Avell plåtade det också.Nu,bilder!
Självaste brunnen.
Som sagt,många gamla hus.
 

Kyrkan.
Avell vid kyrkan.

Handtag till kyrkporten.
 

En byggnad i lite sämre skick.
Restaurangen.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: