Pictures by Guru

2013-10-07
00:45:55

Skogsskövlare,terroristplaner och höst
Hallå,är någon vaken?Sitter här och skriver lite medan jag uppdaterar iTunes.iTunes påstår att jag behöver 11.1 för att kunna synkronisera iPhonen.Antagligen för att det är en uppdatering på iOs.Teknikens under!Jag tog en skogspromenad i lokala skogen idag.Fy fan för alla jävla skogsskövlare!Först passerade jag en skylt där det stod att "Obehöriga äga ej tillträde".Den gick jag förbi för det är ju för fan min skog som jag delar med alla andra som bor i området.Stenlagda vägar med grävskopor på,stenhögar c:a 10 meter höga.Jag klättrade över och kom ner till ängen som såg nästan ut som vanligt,än så länge.Jag gick in på en skogsstig och tog mig framåt ett tag och trodde att skogen var kvar,tji fick jag.När jag kämpat mig uppför skogsbacken var det bara en stenhög kvar av skogen.Lite längre in låg det helt plötsligt hus.Jag hade lust att kasta ner alla jävla rör och kablar i deras vattenfyllda diken och en del av vagnarna såg ut som man kunde putta ner dom också.Men jag är inte sån så jag lät bli.Fast det börjar nog bli dags att hitta något på riktiga landet nu,för det här suger.Flera här i området står med korslagda armar och ser viktiga ut och säger att det är bra att vi får mer hus här,att området växer att pendeltåget får en station här och att värdet på husen kommer att öka.Jag tror att det är det sistnämnda som de ser fram mot.Dom tänker inte på att det blir mer trafik,fler människor,nedskräpning mm.Som vi hårdrockare brukar uttrycka oss:fucking hell!Ok,färdiggnällt.Jag tog förstås bilder också.En del höstbilder och en del på skövlingarna.Man får gärna kommentera.Syns!
Djävulen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: